Budujemy w ludziach wiarę w możliwości,
aktywujemy chęci do działania

 

 

 

seniorzy bieg 

Powszechnie wiadomo, że aktywność fizyczna to zdrowie. Nie trzeba jednak gimnastykować się całymi dniami, żeby znacząco złagodzić skutki starzenia. Nawet umiarkowany wysiłek fizyczny pomaga neutralizować wolne rodniki, pobudza układ odpornościowy i sprzyja powstawaniu nowych komórek mózgowych. Autorzy badania, jakie ukazało się w listopadzie 2014 roku na łamach internetowego czasopisma "PLoS Medicine", przeanalizowali dane 650 tyś. dorosłych (w tym także osób otyłych) i stwierdzili, że 15 minut spaceru dziennie może wydłużyć życie nawet o dwa lata. W przypadku osób o prawidłowej wadze naukowcy doszli do wniosku, że półgodzinny spacer pięć razy w tygodniu może wydłużyć życie o ponad siedem lat!

Gdy mówimy o aktywności fizycznej, zwykle mamy na myśli jogging albo jakiś inny intensywny wysiłek. Tymczasem jogging nie przynosi tylu korzyści, co zmiana przyzwyczajeń, polegająca na wstaniu z kanapy i codziennym chodzeniu na 10 minutowy spacer. To naprawdę duża różnica.

Aktualnie oferujemy zajęcia aktywizujące obejmujące między innymi:
- gimnastykę poranną,
- streching (rozciąganie),
- jogę,
- tai chi,
- piłkę fitness,
- nordic walking,
- taniec towarzyski.

Zapraszamy do uczestnictwa!

dla AKTYWNYCH
- atrakcyjne zajęcia:
   - edukacyjno-rozrywkowe,
   - kulturalne,
   - gimnastyczne oraz rehabilitacyjne,
- masaże,
- wyjazdy turystyczne.

 

dla OSÓB WYMAGAJĄCYCH OPIEKI
- profesjonalną opiekę dzienną w ośrodku,
- opiekę 24h nad osobami wymagającymi opieki w miejscu ich zamieszkania,
- pomoc w pracach domowych,
- opiekę nad dziećmi [Babcia, Dziadek na godziny].

Zapraszamy!

Kalendarz wydarzeń

« Lipiec 2018 »
Pn Wt Śr Czw Pt Sb Nie
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Przyłącz się

Skontaktuj się z nami

Wystarczy jeden telefon lub wizyta, aby spotkać rówieśników i interesująco spędzić z nimi jesień życia.

Więcej o Fundacji w odnośniku O nas.